Friday, April 16, 2010

Boo.. Shaqi... Boo


Boo adalah gelaran yang aku reka spontan dengan Mie-chan masa tengah cari idea kata ganti untuk lelaki handsome or smart or cute! Damn! Hahaha... Memang banyak idea kalau pasal mamat comel dan handsome ni! Hahaha... Tapi apa yang berlaku pada pagi tadi menyebabkan aku tersenyum sorang-sorang sambil buat kerja. Heh...

Ceritanya, pagi tadi aku dan Mie-chan membeli-belah sarapan di tempat biasa. Adalah seorang adik ni (adik la, sebab macam dak form 3 je) tengah berdiri-diri di tepi tempat orang lalu-lalang. Masa tu hati aku berdetik, 'Wah,comelnya!' Sampailah aku keluar dari kedai lepas beli air, budak kecik tu ada lagi. Adeh la... Comel, memang comel...

Aku yakin, kalau aku jumpa dia untuk kali ketiga, confirm aku tegur dia...

Eyhhh... Nak tegur macam mana ye? Cik Anaqi ni kan pemalu orangnye? Hihihi...

Boo... Budak tu memang boo abes! Aku siap terbayang lagi manga-manga yang aku baca biasanya pasal kisah budak sekolah. Hahaha... Nak lagi bengong aku pulak yang jadi watak pompuan dalam manga tu! Ces, orang umur 23 tahun dengan budak umur entah berapa belas?! Memang tak sesuai kan? kan?

Baka, Shaqi!

Boo.. Shaqi... Boo~ tamat!

5 comments:

wenk said...

ciri japan aje yer....ciri melayu macam aku ni ko taknak cari ke??hahaha

Anaqi Hawwari said...

Hehe..dah memang taste aku kot..muahaha..

ALANG said...

hokaloh...boo wenk boo...shaqi boo???cam pelik lak..shaqi smart...:P

AnaqiHawwari said...

eleh shel..ko saja la tu..

AnaqiHawwari said...
This comment has been removed by the author.