Monday, September 27, 2010

New Update of My Life!

Whoa… Sudah lama rasanya aku tak bercerita panjang di sini. Sibuk yang aku buat-buat menjadikan aku malas nak meng-updatekan ceritaku dalam Jurnal Anaqi ni. Yang catatan pendek tu idea rasa nak berpuitis. Wah… Hahaha…

Erm… Aku mungkin sudah mula menyukai kerjaku sekarang. Aku mungkin mahu bertahan disini selama yang boleh. Tu perasaan aku sekarang. Tetapi mungkin akan berubah dalam masa seminit, sejam, seminggu atau setahun selepas aku publish entry ini. Hahaha

Okay, huraian semasa aku malas update dalam diari-semua-orang-baca aku ni:

Kerja

Aku dapat bos baru. Bos perempuan yang baik. Tapi aku tetap suka bos ensem tu. Cara bos baru ni agak mencabar dan I kindly love it! Diletakkan dalam unit yang berkaitan dengan Degreeku, aku rasa puas. Ni mungkin sebabnya aku rasa aku nak bertahan kat sini disamping salary ku yang dah naik. 1 tahun dah naik RM250, okay la kot?! Bonus masa raya yang dapat juga membuatkan aku semangat nak buat kerja dengan jayanya! Yay!

Aku gak dah tak jaga kaunter. Yay! Setakat tolong cover tu, aku still cool with it. Hahaha… Mungkin ada yang tak suka aku tak suka jaga kaunter, tapi aku peduli apa?! Tempat tu bukan untukku ye… Hahaha

Raya

Beraya dirumah, tahun ni tahun kedua aku dah tak dapat duit raya malah aku jadi tukang bagi duit raya. Tak kisah pun, biasalah dah rezki bertambah, tak salah rasanya setakat nak share dengan budak-budak kecik yang datang beraya. Tahun ni family ku berwarna coklat. Ada gambar, malas lak nak upload. Hahaha…

Hubungan

Family = perfect

Best Friend = as usual

House mates = okay

Office mates = well, well

Students = sengih je aku memanjang

Pakwe = haih.. Bila nak ada ni?! Hahaha…

Lesen

Haa… Nak buat lah ni!

Okay, tu jek!



No comments: