Friday, August 3, 2012

Kalau kamu tahu, tahu lah~

Ni pesanan SMS yang aku terima jam 10:50 pagi tadi dan aku baru baca jam 6:55 petang,

"Akak juz tnye,xmintk utk naik atas pun..sbb nk buat keje utk libry..bkn suka2..perlu ke nk mgarah org utk duduk? Jgn pk dsbbkn librarian blh mgarah asst sesuka hati ea..tlg ea hormat org yg lbh tua..perlu ke nk mgeluh? Nilh jwpn nye knp asst asyik keluar msuk keje dkt library..sbb prangai mcm nilh.."

Dengan muka senyum aku reply melalui SMS juga,

"Ok"

...dan dengan cepat juga aku salin SMS itu di sini.




Heh!

4 comments:

wenkhadi said...

aku x faham....dia tanye perlu ke mengarah org utk duduk? sape yg kena duduk?

AnaqiHawwari said...

aku mintak dia duduk depan PC.

natashalymie said...

ayarrkk..manusia memang mcm tu,ade jer benda yg kite nk buat yg x kene pd mata dia,ngeee..tp asal plak tu siap bersms bagai?maikong lar..

AnaqiHawwari said...

entah le kak. mungkin dia TAK DE masa nak jumpa saya dan marah depan-depan. Biasalah, kononnye bz.. hahaha