Thursday, August 19, 2010

Give me my things by AnaQi

Hey brat

Do you ever realize?

People hate you

Because of whom you are?


You took my things

Ah, so you want it (want it, want it)

You don’t need to apologies

Because I will never forgive you


I don’t give a damn thing

About who ever you wanna be

About what ever you wanna do

Go to hell with your damn ass


Give it back to me

I want it back (I want it back)

You don’t need to apologies

Because I will never forgive you


Song writer: Sha Qi

Singer: AnaQi


*I dedicate this song to the brat that stolen my earphone. Give it back to me and sorry, I will never forgive you!


Marah, memang aku marah tapi lepas tu aku gelak bila terfikir balik. Adoi la, kau rompak earphone aku lepas tu kau cakap, “Pergi mam…” kat aku? Hebat betul perompak zaman sekarang ni. Merompak barang dan memaki kepada mangsa rompak.


Eh, bai… Aku nak cakap balik kat kau.

PERGI MAMPOSSS lah kau!


Heh, aku lagi berani kan? Tak main lah tapis-tapis nak cakap mampus. Cakap je terus… Hati aku puas! Hahaha… Aku harap kau malu sendiri, tu pun kalau kau tahu malu… Lagi 1, lagu tu betul-betul aku tuju kat kau. Dan aku tak halalkan langsung earphone aku yang ko mengaku hak kau tuh!


Wek...

2 comments:

syafiq said...

akak ni mcm kuat je

Anonymous said...

shaye tatot...eee...

*_^