Monday, November 1, 2010

Sha Qi




budak ni kuat menangis masa kecik dan terbawa-bawa sampai ke besar!

Sha Qi,

Kamu sudah banyak berubah. Maafkan aku menegur, perubahanmu bukan ke arah kebaikan. Perlukah aku ingatkan kamu, JANGAN JADI ORANG YANG MENJENGKELKAN? Kamu tidak tahu malukah? Kamu tidak sedar dirikah?

Sekarang kamu sudah jadi penyibuk yang kamu tafsirkan hal ambil berat. Ada yang tak suka dengan kamu. Kamu sedarkan? Silalah sedarkan diri kamu. Insaflah sebelum terlambat.

Insaf!
Insaf!
Insaf!

Di mana si Sha Qi yang tak pedulikan orang itu? Aku merinduimu. Kembali kepada asalmu. Mulakan kembali yang sepatutnya.

Berubah!
Berubah!
Berubah!

Semoga ingatan ini sentiasa terpahat di ingatanmu.

Salam khabar hatimu,
Anaqi Hawwari


6 comments:

wenkhadi said...

shaqi jengkel...hahaha

Anaqi Hawwari said...

huhu..teruk kan?

wenkhadi said...

amek berat tanpa bersuara....aka perhatikan aje..

ni prob pe ni?..hal kekawan kat tempat keje?..housemate?

Anaqi Hawwari said...

emm..sulit nak cite lak..cuma biasan yang bertapis2 je lah aku boleh wat.

Wenk, hidup ni susah kan?*air mata aku mengalir masa tanya ni kat ko!

wenkhadi said...

hidup ni tak susah jika kita leh trima ape yang nak terjadi...ke guane

Anaqi Hawwari said...

Redha dengan yang ada. Aku sedang cuba dan terus cuba. Tapi macam tak kuat lah pulak. ke guane?