Monday, December 22, 2014

New Addiction - COC

Wah.. Lama rasanya tak update blog.. Tapi kali ni aku rasa nak cerita pasal my new addiction.. Sebenarnya tak adalah new sangat... Lately aku terjerumus dalam online game... Gila best! Game tu nama dia Clash of Clans or COC...

Part best join game ni ialah bila join clan. Yang aku nak cerita ialah pasal clan yang aku join ni... So far aku rasa happy main game ni walaupun ada masanya aku rasa nak give up sebab aku tak boleh contributed star dalam war. But so far aku masih bertahan. Please kagum dengan aku yang cepat bosan ni.

Aku start join clan ni before raya hari tu... Semangat menghadap tab hari-hari attack goblin dalam single player until aku upgrade clan castle aku tu. Then, i discovered them. Leader & co leader memang sangat sporting.

They help some helpless person like me. Hahaha... Diorang ajar macam mana nak attack. Mula-mula aku teruk gak... Attack macam apa je. Tapi slowly aku belajar dengan diorang and aku enjoy the game. Tiap-tiap kali habis war mesti aku replay game geng-geng co ni... Damn cool!! Tiap kali tu jugak la aku bercita-cita nak jadi macam diorang.

Since encik tunang (eyhhhh - okay, another post) tak minat game macam ni, so aku tak boleh la nak paksa dia main. Maka aku harap dia tak kisah aku main game ni and so far he is cool about this. I hope so... Hahaha..

Sebenarnya pada aku, game ni ajar kita macam-macam. Cara kita berinteraksi dengan orang. Since this is online game, kita akan jumpa macam-macam orang. And scope jenis kawan-kawan aku pun variety background. But, we are united because of the same cool vision.

Aku gak leh jadi 'orang lain' dalam group ni. Dan diorang pun melayan je. Walaupun aku perempuan, they still shows some respect. Part kantoi aku perempuan pun memang aku takkan lupa sampai bila-bila.

Honestly, aku rasa segan dengan diorang sebab sangat power and cool tapi aku pon nak jadi cool macam diorang jugak... Tak tahu sampai bila aku boleh join diorang but slowly aku dah makin suka main game ni - so far. So, kita enjoy!!

Yayy!! Menang~

1 comment:

faiz said...

Come on future leader.. Go.. Go.. Go.. Huhu