Monday, December 28, 2009

No Title

Kalau awak rasa saya suka awak sebab awak kaya...
Kalau awak rasa saya sayang awak sebab awak handsome...
Kalau awak rasa saya cinta awak kerana kedudukan awak...
Awak betul...
Memang saya suka awak sebab awak...
kaya...
handsome...
jawatan awak tu...
Perlahan-lahan dia mengangkat muka. Merenung wajah lelaki itu dihadapannya.
"Maafkan saya tetapi saya tak perlukan orang macam awak sebagai teman saya..." ujar lelaki itu.
Anaqi Hawwari bt Azha,
23 years old, curently single...
Baru sahaja di reject oleh lelaki dihadapannya.

"Saya tak perlukan orang macam awak..." terngiang-ngiang suara lelaki itu di mindanya. Dia terkedu. Jauh di dasar hatinya terasa perit, pedih. Lantas sekuntum senyuman di hadiahkan pada lelaki itu. Cuba melindungi perasaannya.
Ha... Ini intro untuk love story baru... Masih dalam pembikinan! Huhuhu...

~No title end~

No comments: