Thursday, January 7, 2010

Mari menyesalinya...

Darn it! Darn it! Darn it! Aku tak tau aku salah or memang salah! Ni blog aku okay?! Suka hati aku okay?! Macam ni lah, kalau tak suka ayat-ayat power aku dalam blog ni tak payah baca ye! Otak kau tak sakit... Now, stay away from me and my life!
Minta Maaf! Sorry! Sumimasen! Je regrette!
So, aku dah minta maaf kalau ada pihak terasa hati ke apa ke dengan ayat-ayat power aku dalam blog ni. Tak puas hati, shoot aku terus kan? Bagus lah... Aku puji tindakan kau itu... Terima kasih sebab sudi serang aku pagi-pagi buta tadi. Hari yang bergembira untuk aku mula bekerja pada 7 January 2010 ni...
Okay, aku nak buat pengakuan yang:
1. Aku bukan orang Terengganu, at least tak lahir di Terengganu.
2. Ni blog aku, pandangan aku. Orang tak suka, aku peduli apa?
3. Aku tak akan amik tahu hal orang selagi perkara tu tak melibatkan aku,kerja aku,famili aku,kawan-kawan aku.
4. Aku tak suka orang yang rasa "Aku dah kerja lama dari kau,aku tau apa aku buat". Seyes sh*t, aku benci statement tu!
5. Aku hati busuk?Hahaha... Yang ni aku tak setuju sebab aku adalah orang yang telus, share dengan semua orang apa yang aku rasa? Salah ke?
Lastly, sekali lagi... Kalau tak suka blog aku, tak payah baca and jangan menyibuk yang aku tulis!
Trimas...
Mari menyesalinya...end!~

No comments: