Wednesday, January 6, 2010

Sedar-sedar la diri tu...


Sebenarnya aku malas nak menyibuk hal orang... Tak de masa ye... Tapi bila hal orang tu mungkin berkait dengan aku, agak-agak perlu tak aku menyibuk? Em... Macam ni lah, aku mengingatkan diri aku sendiri je lah sebab aku pun selalu buat macam tu, tapi dengan lebih berhemah (lah kot? ). Okay, jangan mengarut lagi ye Miss Anaqi, sila ceritakan yang lebih lanjut....

the fire stone...hahaha...

Adalah akak-akak ni story ada sorang mamat tu nak jadi batu api... Hahaha... Weird tol... Nak jadi fire stone ni, kene la menuntut dengan aku dulu... Bodo! Boleh pulak nak menghasut orang, mengadu domba (wah klasik gitu! ) pasal shelves orang. Eh bai, buat keje lu sudah... Shelves lu tu okay ke? Aku tengok tiap-tiap pagi Mie-chan beria-ria susun... Aku pun selalu gak menghasut Mie-chan komplen pasal mamat ni tak buat kerja. Bai, lu claim O.T tapi tak buat kerja bukan makan gaji buta ke namanya tu? Hahaha... Terasa? Aku peduli apa?


Aku jauh sekali nak jeles dengan rezki lebih dia, cuma aku rasa tidak adil la kan? Kalau pun ko tanak buat kerja, lantak ko lah, yang penting jangan jadi batu api, nak melaga-lagakan orang. Cermin diri tu dulu, ye bai? Aku lak yang makin naik menyampah bila tengok dia so aku hanya buat-buat tak nampak bila nampak dia. Tak pro langsung aku ni kan? Tapi at least aku dapat mengelakkan daripada terkeluar perkataan yang kurang sopan bila aku bercakap dengan dia kan? Hahaha...


Okay? Ada sapa-sapa terasa? Bagus...


Sedar-sedar la diri tu... tamat ~

No comments: