Tuesday, February 23, 2010

Sorry, I am a Gay!



Ermm...
Aku sangat malu bila orang pandang aku,
Tiap kali diorang renung aku, mesti aku gelabah...
Tak kisah la, lelaki ke perempuan...
Tapi,
aku sangat suka tengok orang...
Lelaki ensem terutamanya...

Selalunya kalau ada orang perempuan pandang aku lama-lama...
Paling hebat pun aku kenyit mata...
Hahaha...
Bila dia tunduk, aku cakap...
"Sorry, saya tak berminat dengan perempuan. I'm gay!"
Tu lah...

Kalau lelaki pandang pulak, aku tunduk jer...
Takut cair lak...
Mana la tau kan nanti aku cakap...
"Jom couple..."
Hahaha...

So,
sekarang aku sedang melihat-lihat...
Walaupun bosan...
Aku tetap pandang-pandang...
Mamat-mamat ensem terutamanya...
Siyes, aku memang dah senget...
Macam desperate lak...

Hahaha...
Ada sesiapa yang ensem suka aku yang...
itam,
pendek,
gemuk ni...
tapi aku mungkin ada hati yang sangat setia pada yang satu...

Tak percaya?
Cubalah...

Sorry, I am a Gay end~

No comments: