Tuesday, February 9, 2010

Warmness and greeting!

Aku memang ditugaskan buat e-card (sebenarnya aku yang beria-ia nak!) tiap-tiap kali ada perayaan or apa-apa je. Then, setiap kali ada apa-apa perayaan, merdeka, Aidilfitri, Aidiladha, Krismas, Maal Hijrah, Deepavali, Thaipusam dan yang ter latest Chinese NY aku mesti create 1 e-card untuk di send kan pada semua staff wakil ikhlas daripada library ni.



2010





CNY

thaipusam

Pada mulanya, bila aku dah send card tu pada semua, hati aku akan gembira sangat-sangat sebab aku boleh dikira sebagai wakil library ni ucapkan pada semua orang la... Hahaha... Hinggalah masa Thaipusam hari tu, ada seorang staff reply email aku. Dalam hati aku berdetak, 'Wah, sangat bagus!' Orang yang kita wish kan cakap terima kasih, sangat bersopan kan? Untuk Chinese NY pun , ada yang reply jugak dan berterima kasih. Sesungguhnya sangat la sweet nya orang-orang ini.

GREETING

MISS NURNASHAQI,

THANK YOU SO MUCH FOR THE WONDERFUL THAIPUSAM WISH

WISH YOU ALL THE BEST

HAVE A GREAT DAY

REGARDS,
MATHAN MOHAN, FHLS

Dear Nurnashaqi,

  • Thank you for the CNY wishes .... :) Happy holiday and Happy Valentines Day to you and your staff.


  • May you and your staff have a nice day ahead ... :)

Regards,
Wong Wai Leng
PTPL Penang

Then hati aku berdetak, mungkin aku pun patut berterima kasih pada orang-orang yang telah menghantar email yang wish kan perayaan yang kita sambut. Mungkin aku boleh praktikkan?!

Warmness and greeting adalah antara 1 daripada 3 perkara yang ada dalam BE (Beyond Expectation) tempat aku bekerja ni.


Warmness and greeting -end!

P/s: Semua card tu format .gif! Tapi kat sini tak dapat detact lak gif nya itu... huhuhu...

No comments: