Sunday, January 12, 2014

Impian

"Apakah impian terbesar awak tahun ni?" Lebih kurang macam tu la soalan dia malam ni...

Awak,
Sebelum ini saya tak ada impian yang besar-besar. Apa yang saya harapkan ialah kehidupan yang lebih baik dari sebelum ini. Saya nak gembirakan hati mama dan abah saya. Saya nak jadi lebih sabar, lebih redha dengan semua yang berlaku yang Allah s.w.t dah tetapkan untuk saya. Tiada yang spesifik yang saya mahukan cuma semuanya ke arah lebih positif.

Tapi...
Sejak saya kenal awak, impian saya dah berubah. Saya dah berani nak mimpikan kehidupan kita bersama. Hati awak milik saya. Impian awak jadi impian saya. Dan saya sedar, saya tak sepatutnya seberani itu sebab saya tak jelas dengan perasaan awak. Saya jadi takut nak pasang impian lebih-lebih.

Jadi...
Saya tak tahu apa impian terbesar saya sekarang. Kalau ada pun saya mahu semua yang positif wujud antara kita. Saya sedar diri, saya mengada-ngada, gedik, manja sangat dan tak comel macam kak ton tapi saya nak sangat awak terima saya seadanya dan jangan bimbang saya pasti akan terima awak seadanya. Kalau saya cakap saya nak jadi teman hidup awak sampai syurga tu sebagai impian terbesar saya tahun ini, awak nak tunaikan tak?

Hahaha... Mesti awak takut dengan impian saya ni kan? Jadinya, impian saya yang terbesar untuk jawapan soalan awak tu ialah, saya nak kehidupan saya lebih baik dan awak adalah orang yang saya mahu ada dalam kehidupan saya bukan setakat tahun ini sahaja tapi kalau boleh sampai bila-bila, sampai ke syurga... InshaAllah...

Selamat malam, Mr.Typo. Semoga ada jodoh kita dan biarlah sampai syurga.

2 comments:

faiz said...

I'm mr typo.I'm nothing but I'm always great in front you..thanks for everything..

AnaqiHawwari said...

*blushing*