Sunday, January 26, 2014

Kapal terbang kertas

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Mengasihani..

Tak tahu nak mula dari mana atau macam mana. Syukur. Itu sahaja gambaran tepat yang dapat aku rasakan sekarang. Bersyukur kerana dia hadir dalam hidup aku. Bersyukur kerana dia yang memahami dan cuba untuk menerima aku seadanya dengan izin-Nya.


Awak,
Terima kasih untuk 'nota' dalam kapal terbang kertas itu dan jam yang cantik itu. Saya sangat-sangat menghargainya. Terima kasih kerana memberi saya peluang menjadi tuan yang layak untuk jam itu...

Saya bersyukur kerana saya dapat jumpa awak kat dunia ini walaupun saya dah hampir putus asa dengan jodoh saya. Semoga awak lah orang yang saya nanti dan saya mahu awaklah orangnya. Selamat malam awak. Moga ada jodoh kita dan biarlah sampai syurga.

My Mr.Typo. Actually not mine yet. But please be mine.

Alhamdulillah untuk rasa ini...

P/s: Kapal terbang kertas tu lagi sweet daripada kad-kad yang memang tersedia di print sebenarnya... *blushing*

No comments: