Saturday, January 18, 2014

Manis sangat ni!

Ermmm...Warning!! Title memang gedik sama macam entry ini.

Since Mr.Typo dah jumpa blog ini, saya dah segan nak up entry gedik. Tapi ni kan blog saya, so kalau awak baca pun, buat-buat tak tahu ye.

Tak kira, nak update jugak!!

Malam tadi, Mr. Typo sangat sweet ye. Aku dengan slumber macam biasa tak nak makan sebab dah makan roti dan nutella yang sedap tu sebagai set breakfast + lunch + dinner. Lepas beberapa text yang memaksa aku makan, dia send ni;

"Awk mls kua mkn kn"
"Kalo sy pegi kat awk"
"Mls x"

Wah.. *heart melted* So damn sweet!! Mula-mula aku rasa tak nak susahkan dia. Tetapi memandangkan memang tak ada peluang langsung nak jumpa minggu ni, dengan kononnya malu-tapi-mahu I replied

"Nak.."

Maka malam tadi kami pun makan lah 'cucuk-cucuk' kat uptown. Tengah-tengah makan, phone dia berbunyi dan dia jawab lah panggilan tu. Pasal kerja. So, aku pun diamlah sambil pandang dia lama-lama. *Okay, ini gedik* Pastu sempat lah snap 2-3 pictures dia. Hahaha...

Since you are not mine please bear with this censorship

Lepas tu phone dia still bunyi lagi. So busy!! Hahaha... Sebagai seseorang yang memahami-la-sangat ni aku tak kisah pun. But this time, aku buat muka kat dia. Bila dia pandang ke lain, cepat-cepat aku buat muka. Mata ala-ala jepun, mata ala-ala cina. Pipi kembung. Masa aku semangat kembung-kembungkan pipi, dia terpandang aku. Ah.. Kantoi! Hahaha... And guess what? Dia buat jugak kembung-kembung pipi tu sambil cakap phone tapi matanya pandang aku. Damn cute!! *heart melted again*

Okay, aku rasa kalah sebab dia sangat comel. Aku dah insaf. Tak nak dah kembung-kembung pipi depan dia lagi.

Mr.Typo,
I love the way you look at me. Your smile. The way you makes me feel *loved*. If you keep doing this and that, I might fall for you over and over again. So please, don't be too sweet because it is not good for my heart. 

My Mr.Typo. Actually not mine yet. But please be mine.

No comments: