Thursday, May 17, 2012

Pilihan?

Lakaran kali pertama

Cuba merealisasikan

Hasil yang terkumpul


Akan datang, LRC ada minggu membaca. Macam biasa, aku mengada nak bahagian promosi. So, berbekalkan pengetahuan tak seberapa ni, aku try reka logo minggu membaca LRC yang temanya, "I LOVE MSU LIBRARY". Mula-mula aku just cedok bentuk love tu dari pakcik google. Tapi masa show off kat Puan Boss, beliau mencadangkan dalam love tu ada gambar / icon yang melambangkan library and services. Seyes,aku tak terror so aku main buat je. Ni lah hasil love nya...


Sila abaikan posisi sengetnya


 Setelah pemilihan sampai ke TOP 3:

Pilihan 1

Pilihan 2

Pilihan 3

Puan Boss pilih yang 1st, hati aku mahu yang 3rd. The other librarians masih tak reply email nak yang mana. So, aku harap mereka akan komen dan pilih...


Walaupun tak cantik mana aku harap mereka suka...







Dalam hidup ini banyak pilihan cuma nak dan tak nak je...

4 comments:

wenk said...

Pilihan ke 2 cuma kena tukar font kot. :P

Anonymous said...

nak no 2

aku.... said...

no 3......

AnaqiHawwari said...

sukar untuk buat pilihan.. haha.. :p