Sunday, December 29, 2013

Belajar makan pedas

Assalamualaikum w.m.t.

2013 dah tinggal beberapa hari lagi. Saat entry ini di karang oleh aku, gaji masih belum menunjukkan tanda-tanda positif akan masuk ke dalam akaun. Wah. Aku dah 'kering' sangat ni. Sabar ye Shaqi. Tak lama sangat dah ni. Insya Allah, adalah tu.

Sabtu tak ada date dengan dia. Ahad pun tak ada. Tak apa lah. Kalau asyik jumpa je mungkin bosan kan? Hahaha. Mr. Typo cakap aku sekarang dah kenal dengan orang nogori, so aku kena makan pedas. Oh no!! Saya makan sos cili pun tak boleh inikan pula nak merasa masakan yang pedas-pedas.

Tapi, bila sekali sekala terfikir sampai bila aku tak nak makan pedas? So aku rasa aku boleh start belajar nak menelan kepedasan yang diwar-warkan sebagai 'nikmat hidup' tu. Saya akan berusaha makan pedas dan mugkin tandas akan jadi kawan karib saya sepanjang 'percubaan' ini.

Pedas. Pedas. Pedas.  Perutku sayang, berusahalah...

Hahaha..

Good nightMr.Typo. Semoga ada jodoh kita dan biarlah sampai syurga.



My Mr.Typo. Actually not mine yet. But please be mine.

No comments: