Sunday, December 29, 2013

Saya janji?

Hey awak,

Awak share dengan saya ; don't promise me foreverRealiti Konspirasi. Mula-mula saya tengok kartun tu macam comel je. Tapi sebenarnya saya memang pernah follow blog tu cuma owner nya dah lama tak update so blognya itu saya lupakan. Masa saya baca tu, saya bayangkan awak yang 'cakap' macam tu kat saya. Perasan tak saya? Nak buek camno, den ni dah suko bona kat ekau. Hahaha. Bila awak dah warning saya siap-siap macam tu, takkan lah saya tak terasa yang awak macam suka saya juga kan? Okay. Enough perasan sengsorang.

Petang tadi masa saya melepak dengan adik saya dan wife dia, awak dan dia text saya serentak. Terkojut makcik. Saya rasa saya dah get over dengan encik itu. Saya rasa macam satu perasaan biasa bila reply text dia tu. Tak rasa sedih atau teruja macam biasa. So sekarang saya hanya ada awak je, Mr.Typo. Terima kasih sebab awak ada. Sekurang-kurangnya saya sedar, perasaan saya pada dia hanyalah ciptaan rasa kekosongan dalam hati saya. Gila tak? Walaupun awak tak terus terang perasaan sebenar awak pada saya, tapi saya rasa macam ada 'sesuatu' antara kita.

Mustahil untuk saya janji saya akan sayang awak selamanya. Tetapi kalau sudah jodoh kita, memang pasti saya akan sayangkan awak selamanya. Saya tak janji. Tapi saya pasti. Awak, terima kasih sebab layan saya dengan baik. Saya tahu, suatu masa nanti awak mungkin akan jadi sangat sibuk, tapi saya harap sangat, masa tu saya memang dah ada dalam hati awak dan awak sayang saya macam saya sayang awak. Semoga ada jodoh kita dan biarlah sampai syurga.

My Mr.Typo. Actually not mine yet. But please be mine.

To Encik itu:
The heart which used to beat only for you until yesterday might turn towards someone else today. Thank you for the memories.

No comments: