Wednesday, December 25, 2013

To Mr.Typo

Warning! Ini post yang gedik.

Mr. Typo,

Agak-agak awak rasa tak apa yang saya rasa? Saya senang dengan kehadiran awak yang tiba-tiba. Walaupun saya jenis sombong tak approve orang dalam FB baru saya tu atas sebab privacy, tapi dengan awak saya rasa, "Dia  ni macam okay. So accept je lah." Dan PM saya yang pertama pun "hey, do i know u?"

Bila awak cakap awak nak serius nak kenal dengan saya, perasaan saya campur baur. Saya macam slow nak faham maksud awak. Saya pun serius jugak nak kenal awak. Saya dah stop text other guys because saya rasa nak serius dengan awak. Tapi saya tak beritahu awak pun, takut awak rasa saya mengada-ngada nak cakap saya 'hot' sangat. Hahaha.

Saya suka bila awak focus pada saya. Saya suka dengar ketawa awak. Walaupun awak selalu sangat typo tapi saya rasa sangat selesa bila berbalas text dengan awak. Saya suka bila awak text 'Good Morning' setiap pagi pada saya. Mungkin pada awak nampak macam biasa tetapi saya sangat hargai masa yang awak ambil untuk text saya tu.

Key-chain Samurai yang awak bagi tu saya letak dengan kunci kereta saya. Nampak tak yang saya sangat hargainya? Nak sentiasa ada dengan saya. *Okay, ini sangat gedik*

Mungkinkah ini jodoh? Hahaha. Saya tak tahu apa perasaan awak kepada saya. Tapi dengan awak saya rasa dihargai. Cara awak menghormati saya buatkan rasa sayang yang saya takut sangat nak tunjuk tu makin menebal.

Okay Mr.Typo, saya tahu malam ni awak tak boleh text saya, so saya merapu kat sini. Saya harap awak layan lagu One Republic pirate yang saya bagi kat awak tu. Walaupun saya macam teruk paksa awak suka yang apa yang saya suka, saya tetap nak buat juga sebab saya nak awak suka apa yang saya suka. Bolehkan?

Good night awak. Semoga ada jodoh kita dan biarlah sampai syurga.

P/s: Walaupun ini untuk awak tapi saya tetap harap awak tak pernah jumpa blog saya ni. Malulah saya kalau awak baca ni. Okay. Bye.

My Mr.Typo. Actually not mine yet. But please be mine.


No comments: