Thursday, November 5, 2009

Finally...

Yes!! Akhirnya aku berjaya menamatkan cerpen sulungku ini. Wah.. damn tired! Tapi tak pe, aku agak berpuas hati dengan hasil penulisanku ini. Walaupun cerita ni sad ending, tapi memang itu yang berlaku dalam real life kan...kan? Anyway, thanks untuk dak-dak umah aku yang bagi sokongan and idea untuk membuat kesinambungan cerita ini... Untuk akak-akak opis yang sudi baca cerita ini... Arigato Gonzaimas...

Mungkin ada cerita lain yang bakal muncul lepas ni, siapa tahu kan?Hehehe... Di sini saya ingin membuat pengumuman bahawa cerita ini tiada kene mengena dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia. Dan yang sebenarnya cerita ini tiada langsung berkaitan dengan kisah cinta saya kerana kisah cinta saya lagi tragik. Hahahaha... Ish apa yang aku mengarut ni? Anyway... enjoy this story... Drop some comment if you willing to. Thank you... Hohoiiii....
P/S: Oh ye... Semua post untuk cerpen tu ada kat bulan September and memang sengaja disusun mengikut turutan supaya senang nak baca... Thank you...

No comments: