Thursday, November 19, 2009

Kerja lagi...

Hohooiiii... Hari tu en. Aiman panggil aku. Ingatkan ada apa rupa-rupanya beliau meminta saya membuat sedikit kerja. Jeng...Jeng... Kerja yang di suruh oleh beliau ialah satu system (system ke?!) untuk exam question. Yang bestnya, system tu cuma satu agent mencari call number untuk exam paper dak-dak MSU & PTPL ni... Senang je kan? Dak-dak kelas aku mesti kutuk abes kalau tahu aku kene wat system yang simple bangat ni!

Then aku ambil masa dalam 2 hari membuatnya (walaupun sebenarnya benda tu tak sampai sejam pun nak buat). Hahaha.. Jahat kan? Then, selepas tiga hari kemudian aku pun meng'show'kan lah kerja aku tu... Seperti yang dijangka oleh K.Aja, ada tambahan lain. Wah... Benda yang nak ditambah tu ialah benda yang perlu di rombak dalam database...Wah hahaha... Gelak sakan aku dalam hati. Nasib baik aku baru buat sikit! Emmm... Nasib baik gak aku suka dengan coding... Ake rela... Kerja ini akan ku lakukan dengan ikhlas, tulus dan mulus... Hehehe... Sekarang aku tengah tunggu new data dari K.Aja untuk masukkan dalam database tu... Emmm...



Yeah...Gambatte, Anaqi!!!

No comments: