Monday, November 16, 2009

Opis punye hal...


Hari sabtu hari tu adalah pertandingan main bowling kat Ole-Ole... Dan aku 1 group ngan en. Aiman and K. Tasha. Ces.. Buat malu je, walaupun aku tak le sekerap masuk longkang tapi aku la paling rendah markahnye... siput betul! Dan group kitorang yang paling rendah... Adoii... Gua malu! Macam biasa, cik Anaqi Hawwari ni memang susah nak terima kekalahan... Loser abes...


Balik umah cam biasa la, sakit pinggang tahap gaban... Adeh...Dah half minyak cap limau aku sapu kat pinggang. Cam baby je rasanya... Arghhh... Sudahnya semalam (Ahad) aku melepak seharian kat umah....


Pepagi sampai opis, Mai buat pengumuman... "Kita kena berhenti buat kerja K.Winda yang pecah subject tu dan mari kita buat newspaper cutting" Aiyaa.. What the *tut*? Aku mana tau.. Nampaknya aku tengok je la... Siot!

No comments: