Tuesday, November 3, 2009

Keliru ker???

Aiyaaa... Gila bosan! Aku dah kerja tapi cam tak de kerja... Nak wat cam ne kan? Kadang-kadang aku rasa cam makan gaji buta la pulak... Ni pon sempat je nak ber-blog-ing kat opis. Adeh... Sangat bukan aku kan? Ha? Hahaha... Tengah asyik sangat tengok blog orang aku pon terasa gak nak post cite baru...

Bulan ni tolak duit gaji tinggal le doploh hengget. Adeh... Nak hulur kat dak busuk pon aku rasa tak berapa nak mampu... Then, bulan ni raya aji lak... Aku still lagi dalam dilema sama ada nak balik beraya ke tak... Kalo tak beraya kat umah, kene la beraya kat umah my nae-chan... Hahaha... Nak menyemak kat umah beliau lagi ke? Ermm.. Macam menyusahkan kan? Tapi aku memang orang yang menyusahkan... Nak gi beraya umah Obama lak dia sambut raya aji ke? *confuse...

Then, dah dua hari gi keje and balik keje naik bus... Oit... time cam ni mula la rasa nak beli kete tapi lesen tada, duit pon tada... Apa ada? tada apa... (ces..gua mengarut lagi)

Lagi, aku ingat nak sambung cite kat blog ni tapi terhenti seketika. Idea gua ilang... Mana nak cari idea ni?? Dah berasap telingaku mendengar lagu chenta tapi idea still tada... Ermm... Rasa macam nak pergi berchenta jer.. Tapi sape la nak kiter ni... Agak-agak kalo aku pergi mana-mana pastu tanya kat semua mamat-mamat ensem, "Couple ngan saya nak?" Weird tak? Hahaha..cam desprate pon ada gak kan? Eyhhhhhh... Satoshi Ohno please marry me... Hahaha...

Hari tu aku tolak interview ngan 1 company ni... Degar cite tawaran sangat menarik tapi apa kan daya aku di Shah Alam, dia di Bangi... Jauh tu... Walopun aku nak sangat-sangat gi interview tu, dengan sopan aku menolak, " I think, I tak dapat nak pergi interview tu. Sorry ye encik.." Waa... pastu aku call abah and bincangkan issue yang menarik ni. Pelik kan? Dah buat keputusan tapi still ada perasaan regret... Arghh.. Damn it!


Aku pun dah malas nak mengarut lagi ni.. Ada masa (sebenarnya banyak masa) aku sambung cite aku tuh...hahaha...

No comments: