Friday, November 13, 2009

Kerja... Oh... Kerja... Part 2

Ceh... cam ada cerita best je. Tapi hari ni, pepagi sampai (walaupun lewat daripada biasa tapi before 9.00 am okay je kot!) aku jeling la kat troli. Yes... Semuanya sudah tersusun. Then, cam biasa aku mula menge'check' shelves. Huh, nampak sangat tak ikhlas buat kerja. Susun gaya orang tak berjari lak aku tengok! Dengan muka slumber je aku cakap sengsorang," Baguslah, at least buku atas shelves bukan atas troli..."


Kepada orang-orang berkenaan (walaupun aku tahu diorang tak tahu @ tak ada masa nak baca blog aku ni), "Buatlah kerja dengan ikhlas... Kita sama-sama cari rezki yang halal kat sini. Bersyukurlah dengan apa yang ada." Walaupun aku bukan orang yang baik, tetapi aku masih berusaha nak jadi baik. Then, jangan buat aku jadi jahat dan aku mungkin akan dibenci (macam biasa) oleh semua orang. Sebab kalau aku dibenci maknanya perangai aku sangat membencikan.
Jaa Ne~


Sumimasen!

No comments: